عباد الرحمن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عباد الرحمن

بسم الله الرحمن الرحيم  
البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولاحلى نكت لاحلى شباب Empty

احلى نكت لاحلى شباب

كاتب الموضوعرسالة
جمال
Admin
Admin

ذكر

احلى نكت لاحلى شباب Empty
مُساهمةموضوع: احلى نكت لاحلى شباب   احلى نكت لاحلى شباب I_icon_minitime2011-04-06, 01:36

مرة واحد بيقول لواحد صاحبه: الحق التعبان دخل اودة حماتك
قاله سيبه يستاهل
:D
واحد بخيل راح يزور ابوه في المستشفى.. لما وصل عالباب شاف كلمة ادفع.. قال نيجي بعدين نزوره
:p
أندال بيتنافسوا على مين الأندل فيهم , شافوا ست عجوزة جدا.
الأول قام أخد منها العكاز وكسره . الثانى قال له هى دى ندالة ؟ شوف الندالة على أصولها ,وقام ضرب الست بالبوكس خلى وشها كله دم.
ورجع قال للثالث وقال له ورينا ندالة أكثر من كده ,
قال لهم ولا حاجة , الست دى أمى
;)
مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته :شوية :.قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر.. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟
:o
فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى
:rolleyes:
محشش سأل واحدة اسمك ايه؟ اجابت : أسماء. فقال: يعني ما فيش اسم محدد!!
:D
واحد بلديانتاجاله تليفون من البلد بيقوله يا صميدة امك وابوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر وقال العيشة ملهاش لزمة وراح طالع فوق عمارة 30 دور ورمى نفسه بين 30 و20 قال الله انا امي وابويه ماتوا من زمان بين 20 و10 قال الله انا مش متزوج قبل يقع على الأرض يابوووي انا مش اسمي صميدة

:p
مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول :ده كان صاحى وبيلعب
:o
واحد و هوا بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه و قالها لما اترفدت كونتي معايا و لما عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا وى دلوقتى لسا جنبي مسك ايدها بحنيه و قالها مش عاريف ليه حاسيس انك نحس

احلى نكت لاحلى شباب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أنشودة يلا يا شباب mp3
» شباب ساعدوني من فضلكم انا محتاج لكم
» احلى النكت